2013. január 29., kedd

Mei-chan no shitsuji (。♥‿♥。)

Eleget fárasztottam már szegény twitterezőket a kiírásokkal, most jól kiadok magamból mindent itt. XD
Chino mondja mindig, hogy semmi sincs véletlen, és az, hogy megtaláltam ezt a doramát, megint egy ilyen helyzet, mert most pontosan erre volt szükségem és amellett hogy tényleg imádnivaló, talán azért is szerettem bele ennyire, mert sokat segített nekem. :3

A teljes tartalmat nem fogom leírni, mert tudom, hogy többen is tervezik megnézni, szóval nem árulom el a titkokat és a fordulatokat, amikből van bőven a történetben.
Szóval csak egy kis ajánló. :3

A főszereplő Shinonome Mei (Eikura Nana) egy nem épp szép és elegáns 17 éves lány, vidéken él, és szüleivel dolgozik egy udon boltban, és sok időt tölt gyerekkori barátjával Shibata Kentoval. (Sato Takeru) Szóval egyszerű, de boldog élete van.
Mei szülei azonban egy baleset során elhunynak, és ezzel veszi kezdetét a történet, és Mei új élete. Kiderül, hogy ő valójában Japán egyik legbefolyásosabb, leggazdagabb családjának, a Hongo család tagja.
Egy nap egy elegáns, udvarias (és csodálatos *q*) komornyik érkezik hozzá, Shibata Rihito, (Mizushima Hiro <3) aki arra kéri, tartson vele a Szent Lucia lányiskolába, hogy a Hongo családhoz méltó hölgy válhasson belőle. Mei végül beleegyezik, hiszen amúgysincs hová mennie, de nem szándéka, hogy előkelő hölgy legyen.

Az iskola, ahová kerül, igazán nem mindennapi. A területe harmada Tokyo területének, csupa okos, művelt, gazdag lány jár oda, akiket, mindannyiukat egy komornyik (természetesen férfi) szolgál. A komornyikok felelnek mindenért, ami a lányokkal történik, lapozzák helyettük a könyvet, kézben viszik át őket a pocsolyák felett, előkészítik a ruhájukat és minden, amit el lehet képzelni. Egy dolog tiltott szigorúan az iskolában, a hölgyek és a komornyikjuk közötti szerelem.
Mei komornyikja természetesen Rihito lesz, aki a legtökéletesebb mind közül.
Az iskolában különböző szintekre osztják a hölgyeket rangjuk szerint, amit a teljesítményük, műveltségük és a hölgyhöz méltó viselkedésük dönt el. Mindenki alulról kezdi, így Mei is, az Omrában (ezután jön a Luna, majd a Sole, végül a Lucia). Lucia csak egyetlen egy van az iskolában, egy tökéletesnek tűnő hölgy Shiroi (Yamada Yu) akinek komornyikja Shinobu. (Mukai Osamu <3)
Róluk még sokminden kiderül a történet folyamán. X3

Szóval ez az alaptörténet, Mei természetesen nehezen illeszkedik be, és rengeteg botrányba keveredik. Nagyon fordulatos és izgalmas a történet és kicsit drámai is,nem csak a szokásos "kiutálják mert nem illik közéjük és piszkálják, de a végén minden rendbe jön" dolog, ennél sokkal komolyabb dolgokról van szó.

Ezen kívül érdekes, hogy kit milyen célok hajtanak, és mit tesznek meg érte, mit áldoznak fel, valamint a komornyikok és a hölgyek közötti különleges kapcsolat és a bizalom. 
Ez fogott meg legjobban az egész doramában, szerintem nagyon elgondolkodtató. X3

Plusz nagyon jól van felépítve a történet, mindig kiderül valami újdonság, ami sokmindent megváltoztat, sokszor csak ültem, hogy most mi van? Mintha én lettem volna a főszereplő, aki nem érti és nem hiszi el, mi zajlik körülötte.
Még egy dorama sem fogott meg ennyire, a Hana Yori Dangon kívül, teljes szerelemben vagyok. TwT
A színészek is csodálatosak,először Hiro miatt akartam megnézni, de sok ismerős arc bukkant fel benne, mint pl Mukai Osamu, aki tagja a legszeretettebb színészeimnek, így nagyon megörültem neki. Először csak a hangját hallottam, fel sem ismertem, mert ezüstösfehér haja van, csodásan néz ki. *o*
Aztán szerepel még benne az, aki a Yamato Nadeshiko Sichi Henge Sunako-chanja (és egyben Miwako a Paradise Kiss movieban), A Hana Kiboből Hibarit, és Oscart alakító színészek, az, aki a HYD Makinojának anyukája, nameg ugye Yamada Yu (Oguri Shun felesége:3)


Most pont Yamada Yu volt az oka, hogy végül megnéztem ezt a doramát. Több, mint egy hónapja akadtam rá, de gyors net hiányában nem tudtam letölteni, úgy gondoltam majd Szegeden. Azonban néztem egy műsort az Arashival, amiben Yamada Yu volt a vendég és a végén bejátszották az egyik számát, ami megtetszett. Rákerestem, majd elkezdtem nézegetni Yu dramawiki oldalát, ahol a doramák között megláttam a Mei-chan no shitujit. Így megint eszembe jutott és elkezdtem vágyakozni, hogy muszáj megnézem, gyorsan. >< És ahogy rákerestem újra, megtaláltam indevideóra feltöltve így gyorsan neki is állhattam. *-*
Ez tényleg egy ilyen "véletlen" volt, mert erre a doramára most volt nagy szükségem, még mielőtt visszamegyek Szegedre. :3
De sajnos nem is tudom elmagyarázni, miért ilyen különleges nekem, pedig ez lett volna a cél. XD Mindegy, a lényeg, hogy nézze meg mindenki, aki szereti a doramákat. *o*
Aki pedig Hirot is, annak kötelező. X3 Eddig is nagyon szerettem, de mostmár teljes a szerelem :'3 Imádom hallgatni a hangját, ahogy beszél. :3
Szóval nagyon hálás vagyok ennek a doramának és nagyon ráhangolódtam, ha gyors nethez jutok egész biztos, hogy jobb minőségben is letöltöm és akkor újra lesz okom végignézni. Remélem már nem kell sokat várni rá. *-*

Addig is, letöltöttem az OST albumot és az azon lévő zenéket hallgatom teljes erővel. Tudjátok, amik alatt nincs szöveg, ének semmi, de ezek mennek a különböző jelenetek alatt, így mikor hallgatom, olyan, mintha én is ott lennék. *-* És nagyon sok van, 22 szám van az albumon, fel sem tűnt, hogy ennyiféle zene volt alatta, de valóban. :3
Na mostmár tényleg elég lesz. Kitomboltam magam. XD
A következő dorama pedig, amit meg szeretnék nézni, a Zettai Kareshi, természetesen Hiro miatt. (^ω^)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése